قیمت، خرید و مشخصات فنی شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CC05ZM Pro
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه قابلیت های گجت های هوشمند روز به روز افزایش می یابد، این امر موجب شده است که ما در طول روز وقت زیادی برای کار با این لوازم بگذاریم. اما ظرفیت کم باتری ها از جمله مشکلاتی است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. قطعا همه ما در سفر و یا حتی رانندگی های طولانی مدت از اپ های مسیریاب استفاده می کنیم. نقشه یاب ها از جمله مواردی است که منجر به تمام شدن زود هنگام شارژ باتری می شود به همین منظور خرید شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CC05ZM Pro انتخاب هوشمندانه ای است. ما در این پست با کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دینگولند به بررسی نکاتی در خصوص شارژر فندکی شیائومی CC05ZM Pro پرداختیم پس تا انتهای متن با ما باشید.

دینگولند:

مشخصات فنی شارژر فندکی مدل CC05ZM Pro

ابعاد
93*93*35 میلی‌متر
وزن
40 گرم
ولتاژ ورودی
12-24 ولت
ولتاژ خروجی
5 ولت
شدت جریان خروجی
2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0
توضیحات
Output Singel-port 5V - 2.4A

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به قابلیت شارژ سریع

یکی از مهم ترین مشخصات شارژر فندکی ماشین شیائومی CC05ZM Pro پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع است. این شارژر فندکی فست شارژ دارای دو پورت خروجی بوده که هر دوی آنها با این فناوری سازگار هستند. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از تکنولوژی فست شارژ برخوردار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود.

لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پورت های شارژر فندکی سریع شیائومی CC05ZM Pro در هنگام استفاده تکی از آنها برابر با 2.4 آمپر (با ولتاژ 5 ولت و 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است. همچنین در صورت اتصال دو دستگاه به صورت هم زمان به این پورت ها، شدت جریان خروجی شارژر فندکی موبایل شیائومی CC05ZM Pro در مجموع برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت شارژدهی عالی این شارژر فندکی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت.

  • دارای 5 مدار محافظ جهت شارژدهی به صورت ایمن

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی دو پورت شیائومی مدل Xiaomi CC05ZM Pro، قابلیت شارژ ایمن آن است که از وارد آمدن آسیب به دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن جلوگیری می کند. این شارژر فندکی ماشین در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، نوسانات ولتاژ و شدت جریان، اتصال کوتاه، تداخل الکترومغناطیسی و شارژ بیش از حد مقاوم است و باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه های متصل به آن می شود.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند، برای مطالعه دیدگاه کاربران در رابطه با شارژر فندکی ماشین شیائومی CC05ZM Pro به سایت دینگولند مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی